Tornar a publicacions

La percepció subjectiva de l’estat de salut a la província de Barcelona

Títol de la revista o publicació:

Autors:

• Elena Domene i Lara Navarro
    Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona

Any: 2009

Pàgines: 78

ISBN:  978-84-9803-349-6

L’Enquesta de condicions de vida i hàbits de la població de Catalunya, en la seva edició de 2006, ha permès explorar per primer cop la percepció de l’estat individual de la salut, i posar èmfasi en la relació d’aquest important indicador amb les variables demogràfiques, socioeconòmiques i de condicions de vida com a factors explicatius. Es fa, primer, un anàlisi descriptiu general pel conjunt de la població i, finalment, tenint en compte la importància de la variable edat, s’elabora un model independent per als joves, adults i gent gran.

L’estudi s’emmarca en la serie d’explotacions monogràfiques que l’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitants de Barcelona realitza de l’Enquesta de condicions de vida i hàbits de la població de Catalunya, amb la coordinació de l’Observatori Territorial de la Direcció d’Estudis i Prospectiva.

• Editorial: Diputació de Barcelona
  • Lloc d’edició: Barcelona
  • Any d’edició: 2009
  • Col·lecció: Documents de Treball; serie Salut Pública, 4http://www1.diba.cat/llibreria/lstDetall_Publicacions.asp?Opener=Diputacio&ID=46496