Notícies

L’investigador de l’IERMB, Xavier Garcia Acosta participarà en el 27th Nordic Symposium on Tourism and Hospitality Research que se celebrarà a Alta, Noruega, del 24 al 26 de setembre de 2018.

Xavier Garcia Acosta al 27th Nordic Symposium on Tourism and Hospitality Research a Alta, Noruega

Els dies 12 i 13 de setembre ha tingut lloc a Madrid el segon Seminari REPOLURB amb el títol “Las condiciones de desarrollo de la innovación urbana: ¿qué factores explican el desarrollo de prácticas de innovación urbana?”

II Seminari REPOLURB a Madrid “Las condiciones de desarrollo de la innovación urbana: ¿qué factores explican el desarrollo de prácticas de innovación urbana?”

Ja estan disponibles els primers resultats de l’Enquesta de Victimització de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (EVAMB) 2018.

Avanç de resultats de l’Enquesta de Victimització de l’Àrea Metropolitana de Barcelona 2018

Els investigadors de l’IERMB Helena Cruz i Carles Donat han impartit sengles conferències en el curs “Politiche urbane e sistemi di informazione territoriale a Barcellona” organitzat per la Unviersità degli Studi di Napoli Federico II i el Departament de Geografia de la UAB.

Conferències d’Helena Cruz i Carles Donat en el curs “Politiche urbane e sistemi di informazione territoriale a Barcellona”

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí