El Centre disposa d’una sala amb diversos punts de lectura on es pot consultar tota la documentació existent a la biblioteca. L’accés és obert a tothom i, en especial, als investigadors de l’Institut, a les institucions que formen el consorci IERMB, als tècnics i funcionaris de l’administració local, a la comunitat universitària i als estudiosos en general.

Es deixen en préstec tots els llibres del Centre de Documentació en les mateixes condicions que qualsevol altra de les biblioteques de la UAB. Queden exclosos de préstec:

• Llibres de referència: enciclopèdies, diccionaris, etc.
  • Literatura grisa: informes, estudis, projectes, etc.
  • Cartografia
Notícies

La responsable del àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB, Marta Murrià, assistirà a la conferencia final del projecte europeu MARGIN que se celebrarà a Budapest del 3 al 5 d’abril.

Marta Murrià a Budapest

El dia 21 de març el cap de l’àrea d’economia regional i urbana de l’IERMB, Vittorio Galletto ha impartit un seminari al Departament d’Economia de la Universitat Rovira i Virgili, campus Bellissens de Reus.

Vittorio Galletto imparteix un seminari a la Universitat Rovira i Virgili

El dia 6 de març comença l’Enquesta de Victimització de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (EVAMB) 2017.

Inici treball de camp Enquesta de Victimització de l’AMB 2017

L’IERMB participa en el grup pilot que s’ha constituït per impulsar la Carta del sistema alimentari metropolità, coordinat pel Pla Estratègic Metropolità de Barcelona.

L’IERMB al grup de treball per impulsar la Carta del sistema alimentari metropolità

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE
  Accepto la política de privacitat

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí