El Centre disposa d’una sala amb diversos punts de lectura on es pot consultar tota la documentació existent a la biblioteca. L’accés és obert a tothom i, en especial, als investigadors de l’Institut, a les institucions que formen el consorci IERMB, als tècnics i funcionaris de l’administració local, a la comunitat universitària i als estudiosos en general.

Es deixen en préstec tots els llibres del Centre de Documentació en les mateixes condicions que qualsevol altra de les biblioteques de la UAB. Queden exclosos de préstec:

• Llibres de referència: enciclopèdies, diccionaris, etc.
  • Literatura grisa: informes, estudis, projectes, etc.
  • Cartografia
Notícies

El dia 20 d’abril es posa en marxa treball de camp de l’Enquesta de Valoració i Usos del Parc Riu Llobregat.

Posada en marxa del treball de camp de l’Enquesta de valoració i usos del Parc Riu Llobregat

Ja està disponible l’estudi: L’educació al llarg de la vida a Barcelona: educació post-obligatòria i pràctiques educatives comunitàries

Estudi: L’educació al llarg de la vida a Barcelona: educació post-obligatòria i pràctiques educatives comunitàries

Ja estan disponibles els estudis de l’àmbit d’Ecologia i Territori realitzats en el marc del contracte programa AMB-IERMB durant l’any 2017.

Recerca en Ecologia i Territori el 2017

La Societat Catalana d’Ordenació del Territori (SCOT) de l’IEC ha atorgat una menció al Premi Catalunya Territori Enric Lluch al projecte “Forma urbana i cohesió social” realitzat per l’IERMB, juntament amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

L’Institut d’Estudis Catalans premia un treball de l’IERMB

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE
  Accepto la política de privacitat

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí