El Centre disposa d’una sala amb diversos punts de lectura on es pot consultar tota la documentació existent a la biblioteca. L’accés és obert a tothom i, en especial, als investigadors de l’Institut, a les institucions que formen el consorci IERMB, als tècnics i funcionaris de l’administració local, a la comunitat universitària i als estudiosos en general.

Es deixen en préstec tots els llibres del Centre de Documentació en les mateixes condicions que qualsevol altra de les biblioteques de la UAB. Queden exclosos de préstec:

• Llibres de referència: enciclopèdies, diccionaris, etc.
  • Literatura grisa: informes, estudis, projectes, etc.
  • Cartografia
Notícies

El dia 26 de novembre s’enceta el Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” (curs 2018-19) a la seu de l’IERMB.

Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

La revista Revista Gestión y Análisis de Políticas Públicas, ha publicat en el seu número 20 (novembre 2018) un article del director de l’IERMB, Ricard Gomà, juntament amb Ismael Blanco i Joan Subirats de l’IGOP-UAB.

Article de Ricard Gomà a la Revista Gestión y Análisis de Políticas Públicas

El dia 20 de novembre el director de l’IERMB, Ricard Gomà, participarà a la Jornada “Estat del Benestar i polítiques sociolaborals a debat” que se celebrarà a Girona.

Ricard Gomà a la Jornada “Estat del Benestar i polítiques sociolaborals a debat” a Girona

El dia 19 de novembre el cap de l’Àrea de Cohesió Social i Urbana de l’IERMB, Sergio Porcel, participarà en a la Jornada “La infància i l’adolescència a Barcelona: present i futur”.

Sergio Porcel a la Jornada “La infància i l’adolescència a Barcelona: present i futur”

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí