El Centre disposa d’una sala amb diversos punts de lectura on es pot consultar tota la documentació existent a la biblioteca. L’accés és obert a tothom i, en especial, als investigadors de l’Institut, a les institucions que formen el consorci IERMB, als tècnics i funcionaris de l’administració local, a la comunitat universitària i als estudiosos en general.

Es deixen en préstec tots els llibres del Centre de Documentació en les mateixes condicions que qualsevol altra de les biblioteques de la UAB. Queden exclosos de préstec:

• Llibres de referència: enciclopèdies, diccionaris, etc.
  • Literatura grisa: informes, estudis, projectes, etc.
  • Cartografia
Notícies

Els investigadors de l’IERMB, Joan Marull, Claudio Cattaneo, Roc Padró, Francesc Coll i Manel Pons participaran en XVI Congreso de Historia Agraria que se celebrarà a Santiago de Compostel·la del 20 al 23 de juny de 2018.

L’IERMB al XVI Congreso de Historia Agraria de Santiago de Compostel·la

El director de l’IERMB, Ricard Gomà, ha participat al III Seminari Internacional “Investigació en Ciències Socials per a la millora de la societat” que se s’ha celebrat a Barcelona els dies 12 i 13 de juny.

Ricard Gomà a un Seminari Internacional a la Fundació Pere Tarrés

L’IERMB ofereix beques o ajuts a la matrícula a les persones interessades en cursar el Màster Metròpoli.

Convocatòria de beques per cursar el Màster Metròpoli

El dia 18 de juny la investigadora de l’IERMB, Cristina Sobrino, participarà en el Seminari “From Countering to Preventing Violent Extremism: Local Experiences from a European Perspective” que se celebrarà al CIDOB.

Cristina Sobrino al Seminari “From Countering to Preventing Violent Extremism: Local Experiences from a European Perspective” del CIDOB

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí