El Centre disposa d’una sala amb diversos punts de lectura on es pot consultar tota la documentació existent a la biblioteca. L’accés és obert a tothom i, en especial, als investigadors de l’Institut, a les institucions que formen el consorci IERMB, als tècnics i funcionaris de l’administració local, a la comunitat universitària i als estudiosos en general.

Es deixen en préstec tots els llibres del Centre de Documentació en les mateixes condicions que qualsevol altra de les biblioteques de la UAB. Queden exclosos de préstec:

• Llibres de referència: enciclopèdies, diccionaris, etc.
  • Literatura grisa: informes, estudis, projectes, etc.
  • Cartografia

Busquem tècnic/a superior en informàtica

Us hi podeu presentar fins el proper 24 de setembre

Obertes les inscripcions de la nova edició del Màster Metròpoli en Estudis Urbans i Metropolitans!

L’edició 2021-2022 ofereix un nou pla d’estudis amb una oferta formativa actualitzada per analitzar i transformar les ciutats en l’escenari de la reconstrucció postcovid

Creix l’emancipació i alhora la taxa d’atur entre els i les joves de la ciutat

L’IERMB participa en l’Enquesta de Joventut de Barcelona 2020, en els àmbits d’habitatge, precarietat laboral i condicions de vida

Un nou estudi del LET conclou que cal una nova planificació dels usos del sòl metropolitana orientada a la sostenibilitat

Proposa combinar aquesta planificació amb polítiques agrícoles i ambientals

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí