El Centre disposa d’una sala amb diversos punts de lectura on es pot consultar tota la documentació existent a la biblioteca. L’accés és obert a tothom i, en especial, als investigadors de l’Institut, a les institucions que formen el consorci IERMB, als tècnics i funcionaris de l’administració local, a la comunitat universitària i als estudiosos en general.

Es deixen en préstec tots els llibres del Centre de Documentació en les mateixes condicions que qualsevol altra de les biblioteques de la UAB. Queden exclosos de préstec:

• Llibres de referència: enciclopèdies, diccionaris, etc.
  • Literatura grisa: informes, estudis, projectes, etc.
  • Cartografia
Notícies

La revista electrònica Scripta Nova, editada per la universitat de Barcelona, ha publicat en el seu número 607 (1 de febrer de 2019) un article de cap de l’Àrea de Governança i Polítiques Públiques de l’IERMB, Marc Martí.

Article de Marc Martí a la Revista Scripta Nova

El dia 19 de març, Marta Murrià, cap de l’Àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB, participarà a la Jornada “Criminologia i Policing”, organitzada per la Universitat de Barcelona i el Col·legi de Criminòlegs de Catalunya.

Marta Murrià a la Jornada “Criminologia i Policing” a la Universitat de Barcelona

El dia 18 de març tindrà lloc una nova edició del Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” (curs 2018-19) a la seu de l’IERMB.

Seminari del Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

Ja estan disponibles els estudis de l’àmbit de Desenvolupament Urbà Sostenible realitzats en el marc del contracte programa AMB-IERMB durant l’any 2018.

Recerca en Desenvolupament Urbà Sostenible el 2018

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí