El Centre disposa d’una sala amb diversos punts de lectura on es pot consultar tota la documentació existent a la biblioteca. L’accés és obert a tothom i, en especial, als investigadors de l’Institut, a les institucions que formen el consorci IERMB, als tècnics i funcionaris de l’administració local, a la comunitat universitària i als estudiosos en general.

Es deixen en préstec tots els llibres del Centre de Documentació en les mateixes condicions que qualsevol altra de les biblioteques de la UAB. Queden exclosos de préstec:

• Llibres de referència: enciclopèdies, diccionaris, etc.
  • Literatura grisa: informes, estudis, projectes, etc.
  • Cartografia
Notícies

El dia 20 de setembre es posa en marxa el treball de camp de l’Enquesta de Mobilitat en dia Feiner 2019 (EMEF 2019).

Posada en marxa del treball de camp de l’Enquesta de Mobilitat en dia Feiner (EMEF) 2019

La revista Desacatos, editada pel Centro de Investigaciones y Estudios Superiores en Antropología Social (CIESAS).de Ciutat de Mèxic, ha publicat en el seu número 61 (2019) dedicat a “Prefiguración y ciudad: nuevos actores y repertorios”, un article del director de l’IERMB, Ricard Gomà, juntament amb Ismael Blanco.

Article de Ricard Gomà a la revista Desacatos

El dia 23 de setembre tindrà lloc la primera edició del Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” del nou curs 2019-20 a la seu de l’IERMB.

Seminari del Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

La investigadora de l’Àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB, Cristina Sobrino, participarà al proper 19th Annual Conference of the European Society of Criminology (ConverGENT), que es celebrarà a Gant (Bèlgica) entre el 18 i el 21 de setembre de 2019.

Cristina Sobrino a la 19th Annual Conference of the European Society of Criminology de Gant

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí