El Centre disposa d’una sala amb diversos punts de lectura on es pot consultar tota la documentació existent a la biblioteca. L’accés és obert a tothom i, en especial, als investigadors de l’Institut, a les institucions que formen el consorci IERMB, als tècnics i funcionaris de l’administració local, a la comunitat universitària i als estudiosos en general.

Es deixen en préstec tots els llibres del Centre de Documentació en les mateixes condicions que qualsevol altra de les biblioteques de la UAB. Queden exclosos de préstec:

• Llibres de referència: enciclopèdies, diccionaris, etc.
  • Literatura grisa: informes, estudis, projectes, etc.
  • Cartografia
Notícies

El director de l’IERMB, Ricard Gomà, participarà en el simposi “Seeking New Solutions to Social Problems Symposium” que se celebrarà a Esmirna, Turquia, els dies 15 i 16 de novembre.

Ricard Gomà al “Seeking New Solutions to Social Problems Symposium” d’Esmirna

El dia 13 de novembre l’IERMB impartirà un taller sobre la Base Cartogràfica d’Equipaments de l’AMB, en el marc de l’Smart City Week.

L’IERMB a l’Smart City Week

El dia 8 de novembre la cap de l’Àrea de Convivència i Seguretat urbana de l’IERMB, Marta Murrià, intervindrà en la 1a Jornada Compartim Coneixement del Consorci Besòs.

Marta Murrià a la 1a Jornada Compartim Coneixement del Consorci Besòs

Laia Pineda ha assumit la direcció de l’Institut d’Infància i Adolescència de Barcelona (IERMB).

Nova direcció a l’Institut d’Infància i Adolescència de Barcelona

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí