El Centre disposa d’una sala amb diversos punts de lectura on es pot consultar tota la documentació existent a la biblioteca. L’accés és obert a tothom i, en especial, als investigadors de l’Institut, a les institucions que formen el consorci IERMB, als tècnics i funcionaris de l’administració local, a la comunitat universitària i als estudiosos en general.

Es deixen en préstec tots els llibres del Centre de Documentació en les mateixes condicions que qualsevol altra de les biblioteques de la UAB. Queden exclosos de préstec:

• Llibres de referència: enciclopèdies, diccionaris, etc.
  • Literatura grisa: informes, estudis, projectes, etc.
  • Cartografia

Samuel Nel·lo Deakin, nou doctor en ciclisme urbà

L’investigador de l’IERMB defensa que una ciutat ciclista madura ha d’incloure la dimensió social

Imatges de satèl·lit per predir l’evolució de la llum nocturna i els escenaris de progrés urbà

Un estudi de l’IERMB i la UB proposa preveure escenaris de progrés urbà per a les regions metropolitanes europees, a partir d’imatges de satèl·lit d’il·luminació nocturna

Arrenca el projecte “Transformem els patis escolars”

L’Institut d’Infància i Adolescència de Barcelona (IERMB) treballa per donar resposta a la necessitat de joc i educació a l’aire lliure

“Col·laborar amb la ciutadania per crear ciutats resilients al canvi climàtic”. Inscriu-te a la Jornada d’ScoreWater!

El pròxim divendres, 25 de març, a les 10:00, tindrà lloc aquesta jornada online, dins del marc del projecte europeu Scorewater

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí