El Centre disposa d’una sala amb diversos punts de lectura on es pot consultar tota la documentació existent a la biblioteca. L’accés és obert a tothom i, en especial, als investigadors de l’Institut, a les institucions que formen el consorci IERMB, als tècnics i funcionaris de l’administració local, a la comunitat universitària i als estudiosos en general.

Es deixen en préstec tots els llibres del Centre de Documentació en les mateixes condicions que qualsevol altra de les biblioteques de la UAB. Queden exclosos de préstec:

• Llibres de referència: enciclopèdies, diccionaris, etc.
  • Literatura grisa: informes, estudis, projectes, etc.
  • Cartografia
Notícies

L’O-HB publica el laboratori d’oferta i demanda de lloguer dels habitatges de Barcelona, l’àrea metropolitana i la regió metropolitana

El preu de l’habitatge de lloguer a Barcelona se situa en el preu més baix des del gener del 2019

Ha estat enviat als subscriptors el vintè número del butlletí electrònic de l’IERMB corresponent als mesos de novembre i desembre de 2020.

Butlletí electrònic de l’IERMB número 20

Publicada una contribució de Joan Trullén (Universitat Autònoma de Barcelona) i Vittorio Galletto (cap de l’àrea d’economia regional i urbana de l’IERMB) a la monografia “Geopolítica y Comercio en tiempos de cambio. Una mirada desde Barcelona”.

Publicada la monografia “Geopolítica y Comercio en tiempos de cambio. Una mirada desde Barcelona”

L’Institut Infància i Adolescència participa en la jornada convocada per l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci de l’Educació de Barcelona.

Jornada “Transformem els patis escolars: més naturalitzats, coeducatius i comunitaris”

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí