El Centre disposa d’una sala amb diversos punts de lectura on es pot consultar tota la documentació existent a la biblioteca. L’accés és obert a tothom i, en especial, als investigadors de l’Institut, a les institucions que formen el consorci IERMB, als tècnics i funcionaris de l’administració local, a la comunitat universitària i als estudiosos en general.

Es deixen en préstec tots els llibres del Centre de Documentació en les mateixes condicions que qualsevol altra de les biblioteques de la UAB. Queden exclosos de préstec:

• Llibres de referència: enciclopèdies, diccionaris, etc.
  • Literatura grisa: informes, estudis, projectes, etc.
  • Cartografia
Notícies

El dia 16 de maig, s’ha presentat l’estudi “L’Oferta i la demanda de lloguers a l’àrea metropolitana de Barcelona 2018” realitzat per L’Observatori Metropolità de l’Habitatge de Barcelona (O-HB), en el marc de la fira BB Construmat.

Presentat l’estudi “L’Oferta i la demanda de lloguers a l’àrea metropolitana de Barcelona 2018”

El dia 23 de maig, el cap de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat de l’IERMB, Joan Marull, participarà en la Jornada “L’home en la Biosfera. El llegat de Margalef per un món més sostenible” que se celebrarà a l’Aula Magna de la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona.

Joan Marull a la Jornada “L’home en la Biosfera. El llegat de Margalef per un món més sostenible”

La nova àrea de governança i polítiques públiques del IERMB estrena espai propi en el Sistema d’Indicadors Metropolitans de Barcelona (SIMBA).

El Sistema d’Indicadors Metropolitans de Barcelona (SIMBA) estrena un apartat específic sobre governança

La revista  Ecological Economics ha publicat en el seu número 160 (juny de 2019) un article de l’investigador de l’Àrea d’Ecologia i Territori de l’IERMB, Roc Padró, juntament amb Inés Marco, Carme Font i Enric Tello.

Article de Roc Padró a la revista Ecological Economics

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí