Tornar als estudis

Enquesta sobre l’assetjament sexual al transport públic, 2020.

Any de realització: 2020

Equip: Maite Pérez, Marta Murrià, Gemma Solé Massó, Cristina Sobrino, Andrea Delgado, Jorge Càtedra, Núria Ruiz.

Institució: Autoritat del Transport Metropolità (ATM), Institut Català de les Dones (ICD) i Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori de la Generalitat de Catalunya (DTES)

L’Enquesta d’Assetjament Sexual al Transport Públic (EASTP) és una operació que deriva d’un conveni de col·laboració entre l’ATM, l’ICD i el DTES per a la prevenció de l’assetjament sexual en el transport públic i l’ha coordinat tècnicament l’IERMB (Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona).

L’enquesta té l’objectiu d’oferir informació sobre les situacions d’assetjament sexual al transport públic, que ha de ser d’utilitat per al diagnòstic previ a la redacció del futur pla contra l’assetjament sexual al transport públic.

Descarregar informe