Capítol de Carles Donat en el llibre “La Llei del dret a l´habitatge de Catalunya: deu anys de vigència. Balanç i futur”

20/12/2018

L’editorial Aranzadi acaba de publicar el llibre “La Llei del dret a l´habitatge de Catalunya: deu anys de vigència. Balanç i futur” coordinat per l’Observatori DESC i l’Institut d’investigació TransJus de la Universitat de Barcelona, i en què un capítol està redactat pel cap de l’Àrea d’Habitage de l’IERMB Carles Donat.

Concretament, Donat, ha redactat el capítol titulat “La dimensió metropolitana de l’habitatge i la planificació de l’habitatge protegit” en què després de presentar les dades més rellevants de la situació de l’habitatge a nivell metropolità s’hi reflexiona sobre com s’hauria de plantejar la planificació de l’habitatge protegit a aquesta mateixa escala.

En aquest enllaç trobareu tota la informació sobre la publicació.