Carles Donat a la Jornada “Deu anys de la Llei del dret a l’habitatge de Catalunya. Un balanç mirant al futur”

11/12/2017

El dia 12 de desembre el cap de l’àrea d’Habitage de l’IERMB, Carles Donat, ha participat en la jornada “Deu anys de la Llei del dret a l’habitatge de Catalunya. Un balanç mirant al futur” que ha tingut lloc a l’Aula Magna de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, organitzada per l’Observatori DESC i TransJus (UB).

Aquesta Jornada té per objectiu reunir una colla d’experts reconeguts a fi que facin balanç i parlin del futur de la Llei del dret a l’habitatge de Catalunya en base les seves qüestions claus.

Donat hi ha presentat la ponència: “La dimensió metropolitana de l’habitatge i la planificació de l’habitatge protegit”.