Carles Donat a un workshop internacional a París

27/11/2017

El cap de l’Àrea d’Habitatge l’IERMB, Carles Donat, ha participat en el International Workshop: “European cities and the post-crisis context: social and policy innovations” que s’ha celebrat a París els dies 30 de noviembre i 1 de desembre.

Aquest Workshop Internacional ha estat organitzat per la universitat Paris-est Créteil, i ha tingut lloc a la seu de l’École d’Urbanisme de Paris.

L’objectiu d’aquest taller internacional és elaborar una reflexió comuna sobre el futur de les ciutats de la UE, tot centrant-se en la innovació institucional, a través de noves eines i mecanismes de formulació de polítiques que han estat desenvolupades per les ciutats per fer front a les conseqüències de la crisi (noves formes de desigualtat, habitatge escassetat, gentrificació i desplaçament, noves dificultats per a la prestació de serveis públics, etc. …).

Donat (juntament amb el profesor Oriol Nel·lo del Departament de Geografia) hi ha presentat la següent ponència:

Residential Segregation and municipal expenditure in the metropolitan region of Barcelona: the need for supramunicipal policies”.