Conferències d’Helena Cruz i Carles Donat en el curs “Politiche urbane e sistemi di informazione territoriale a Barcellona”

07/09/2018

Els investigadors de l’IERMB Helena Cruz i Carles Donat han impartit sengles conferències en el curs “Politiche urbane e sistemi di informazione territoriale a Barcellona”.

El curs ha tingut lloc a la UAB del 3 a 7 de setembre, organitzat conjuntament pel Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i el Centre d’Investigació Interdepartamental LUPT “Raffaele d’Ambrosio” de la Universitat de Nàpols “Federico II” (UNINA). Ha estat dirigit a arquitectes professionals i acadèmics italians del camp de l’urbanisme i ha tingut per objectiu oferir una visió general de les polítiques urbanes que s’estan duent a terme a la ciutat de Barcelona amb especial atenció als aspectes tècnics i disciplinaris.

Cruz i Donat hi ha impartit les conferències:

“Les intervencions de regeneració urbana a Catalunya: el Pla de Barris de Barcelona” (H. Cruz).

“Polítiques d’habitatge: models de dades, problemàtiques i gestió” (C. Donat).