Debat entorn els moviments socials amb Ricard Gomà i Robert González

18/12/2018

El dia 19 de desembre el director de l’IERMB, Ricard Gomà, ha participat en un Debat amb Robert González entorn els moviments socials a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans, amb motiu de la presentació del llibre “Movimientos sociales y derecho a la ciudad. Historias de dignidad, resistencia y esperanza”.

Aquest llibre està editat per Ricard Gomà, juntament amb Pedro Ibarra, Robert González i Salvador Martí i Puig, i representa la posada al dia de la publicació de l’any 2002 “Creadores de democracia radical. Movimientos sociales y redes de políticas públicas”: s’hi reconsidera el que estava passant fa dècada i mitja i s’hi explica com s’estan desenvolupant avui els moviments socials més significatius.

El Debat ha tingut lloc a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans, carrer del Carme, 47 de Barcelona.

[Descarregeu document]