Joan Marull a la Jornada “L’home en la Biosfera. El llegat de Margalef per un món més sostenible”

21/05/2019

El dia 23 de maig, el cap de l’Àrea d’Ecologia i Territori de l’IERMB, Joan Marull, ha participat en la Jornada “L’home en la Biosfera. El llegat de Margalef per un món més sostenible” que s’ha celebrat a l’Aula Magna de la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona, impulsat per la Facultat de Biologia de la UB, l’IRBio, el Departament de Biologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals, i el Grup d’Innovació Docent per al Desenvolupament Sostenible (DSambApS).

Amb aquesta Jornada s’ha volgut retre un homenatge a Ramon Margalef, que està considerat un dels tres científics espanyols de més prestigi internacional del segle XX, juntament amb Santiago Ramón y Cajal i Severo Ochoa, reconeguts amb el Premi Nobel. Joan Marull, juntament amb Enric Tello (UB) hi ha presentat la ponència: “A voltes amb Ramon Margalef: energia, informació i paisatge”.

La Jornada ha tingut lloc a l’Aula Magna de la Facultat de Biologia de la UB, —centre on Margalef va impartir docència durant més de vint anys—, Avinguda Diagonal, 643 de Barcelona.

Trobareu més informació a la pàgina web de la Universitat de Barcelona.

[Descarregeu document]