Jornada “Espai Metròpoli”: seminari “Conflictes en l’espai públic a la ciutat de Florència”

19/11/2018

El dia 30 de novembre ha tingut lloc la Jornada d’“Espai Metròpoli” “Conflictes en l’espai públic a la ciutat de Florència” amb una presentació a càrrec de Margot Mecca, Doctora en Geografia, organitzada conjuntament per l’IERMB i l’IGOP-UAB (URGOCIS)

Margot Mecca ha estudiat lingüística, geografia i antropologia a la Universitat de Florència on ha treballat com a investigadora del 2012 al 2013. La seva tesi de màster sobre conflictes en l’espai públic en el casc antic de Florència ha estat publicada com a monografia en 2013 (Pacini Editore). Es va doctorar en Geografia per la Universitat Autònoma de Barcelona amb la tesi “Descubriendo el ocio nocturno cotidiano. Primeras experiencias entre adolescentes en Barcelona”. També ha realitzat estades d’estudi i de recerca a Paris (Université Paris 7) i Lisboa (Universidade de Lisboa, ICS).

Aquest “Espai Metròpoli” ha tingut lloc a la seu de l’IERMB.