L’IERMB a la Jornada “Efecto barrio. El impacto social de la segregación residencial en las ciudades ibéricas”

29/03/2019

El dia 5 d’abril, el director de l’IERMB, Ricard Gomà, així com els investigadors Helena Cruz i Carles Donat, han participat a la Jornada “Efecto barrio. El impacto social de la segregación residencial en las ciudades ibéricas” organitzada pel Departament de Geografia de la UAB (Grup d’Estudis sobre Energia, Territori i Societat).

La Jornada ha tingut per objecte posar en comú i debatre els principals resultats obtinguts en la investigació i els materials elaborats en el marc del projecte “Efecto barrio: el impacto social de la segregación residencial en las ciudades ibéricas” impulsat pel MINECO en el període 2017 -2019, i en el qual hi han participat vint investigadors de sis universitats espanyoles i portugueses.

Carles Donat hi ha presentat les ponències:

El filtro principal: acceso a la vivienda y segregación residencial.

Segregación residencial y recursos municipales.

I Ricard Gomà i Helena Cruz (juntament amb Ismael Blanco de l’IGOP-UAB) la ponència:

Asociacionismo ciudadano, capital social y segregación urbana.

La Jornada ha tingut lloc el dia 5 d’abril  a la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona.

En aquest enllaç us podeu descarregar el programa de la Jornada.

[Descarregeu document]