L’IERMB a la XLI Reunión de Estudios Regionales de Reus

12/11/2015

El tema de la Reunió és “Innovation and Geographical spillovers: new approaches and evidence” i està organitzada per membres del Grup de Recerca en Indústria i Territori (GRIT) i el grup de recerca d’Economia Quantitativa, Urbana i Regional (QURE) de la Universitat Rovira i Virgili i l’Associació Catalana de Ciència Regional.

359

Vittorio Galletto i Jordi Llobet hi presentaran la comunicació “Sistemas locales de trabajo y distritos industriales en España 2001-2011” juntament amb Rafael Boix i Fabio Sforzi, i Sergio Porcel i lara Navarro, juntament amb Sebastià Sarasa, la comunicació “Desindustrialización y crisis en la Barcelona postolímpica: ¿Hacía una ciudad dual?”.

A més, el col·laborador de l’IERMB, Rafael Boix (Universitat de València), intervindrà en la sessió inaugural, tot presentat el número monogràfic de la Revista Investigaciones Regionales sobre districtes industrials que ha coordinat, i moderarà les sessions paral·leles “Industries Creatives” i “Clústers i districtes industrials”.

La Reunió se celebrarà a la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili, Av. Universitat, 1 de Reus.

En el següent enllaç us podreu descarregar les comunicacions esmentades: