L’IERMB al curs de l’Escola d’hivern Barcelona gov “Governança urbana i polítiques de ciutat”

18/01/2019

El director de l’IERMB, Ricard Gomà, i les investigadores Maite Pérez i Helena Cruz han participat com a conferenciants en el curs de l’Escola d’hivern Barcelona gov “Governança urbana i polítiques de ciutat”, que ha tingut lloc els dies 23, 24 i 25 de gener, organitzat per l’IGOP-UAB.

En aquest curs s’ha contrastat l’experiència de Barcelona amb la d’altres ciutats de l’estat espanyol i d’arreu del món per tal de reflexionar sobre les oportunitats i els reptes que suposen les relacions publicoprivades i publicocomunitàries en el procés de producció de les polítiques urbanes.

El curs ha tingut lloc els dies 23, 24 i 25 de gener de 2019 al campus Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra. Trobareu tota la informació a la pàgina web de l’IGOP-UAB.