L’IERMB al VII Congrés Català de Sociologia

12/04/2017

Els investigadors de l’IERMB, Marta Murrià, Carlos González, Segio Porcel, Lara Navarro-Varas i Fernando Antón-Alonso han assistit al VII Congrés Català de Sociologia que s’ha celebrat a Tarragona del 20 al 22 d’abril.

El congrés porta per títol “La postveritat i la manca de reflexió, una nova realitat del segle XXI?” i ha estat organitzat per l’Associació Catalana de Sociologia i la Universitat Rovira i Virgili, i ha tingut lloc al Campus Catalunya (Tarragona) de Universitat Rovira i Virgili.

Les comunicacions que han presentat els investigadors de l’IERMB són les següents:

Perfils territorials de la inseguretat als barris metropolitans de Barcelona” per Marta Murrià i Carlos González

Morfologia socioresidencial i inseguretat a l’àrea metropolitana de Barcelona” per Carlos González i Marta Murrià.

Ciudad postindustrial y dinámicas socioresidenciales en España: un análisis comparativo de cinco metrópolis” per Sergio Porcel i Lara Navarro-Varas.

“Els fonaments familiars en l’elecció del lloc de vida: luxe o necessitat a la metròpoli barcelonina?” per Lara Navarro-Varas, Fernando Antón-Alonso i Sergio Porcel

Trobareu tota la informació a la página web del Congrés