L’IERMB al VII Congreso Internacional de Agroecología de Córdoba

31/05/2018

Els investigadors del departament d’ecologia i territori l’IERMB, Joan Marull, Roc Padró, Inés Marco, i Claudio Cattaneo han assistit al VII Congreso Internacional de Agroecología que s’ha celebrat a Córdoba del 30 de maig a l’1 de juny de 2018.

El congrés amb el títol “Agroecología y Soberanía Alimentaria: (re)politizando los sistemas agroalimentarios” i organitzat per l’Instituto de Sociología y Estudios Campesinos (ISEC), juntament amb el Grupo de Investigación en Economía Ecolóxica, Agroecoloxía e Historia de la Universidad de Vigo i l’Observatorio de Soberanía Alimentaria y Agroecología (Osala), ha tingut lloc al Campus de Rabanales de la Universitat de Córdoba.

Les ponències que hi han presentat els investigadors de l’IERMB són les següents:

“Hacia un Modelo Energía–Territorio de los Sistemas Agroalimentarios. Aplicación en la Región Metropolitana de Barcelona” per Joan Marull.

“Disfuncionalidades agroecológicas y de paisaje de la agricultura industrial. La pérdida de la economía circular en la región de Barcelona, 1956-2009” per Claudio Cattaeno, Joan Marull i Enric Tello

“Modelización de paisajes agroecológicos para la deliberación y planteamiento de transiciones hacia unos sistemas agrarios sustentables (El Vallès, 2009)” per Roc Padró, Inés Marco, Carme Font i Enric Tello.

Trobareu tota la informació a la pàgina web del Congrés.