L’IERMB al XVI Congreso de Historia Agraria de Santiago de Compostel·la

14/06/2018

Els investigadors de l’IERMB Inés Marco,  Joan Marull, Claudio Cattaneo, Roc Padró, Francesc Coll i Manel Pons han participat en el XVI Congreso de Historia Agraria que s’ha celebrat a Santiago de Compostel·la del 20 al 23 de juny de 2018.

El congrés amb el títol “Transiciones en la agricultura y la sociedad rural. Los desafíos globales de la historia rural. II Congreso Internacional”, i organitzat per SEHA (Sociedad de Estudios de Historia Agraria) i RuralRePort (Rede de História Rural em Português), ha tingut lloc a la Facultade de Xeografía en Historia de la Universitat de Santiago.

Les ponències que hi han presentat els investigadors de l’IERMB són les següents:

“SOCIO-ECOLOGICAL REPRODUCTIVE ANALYSIS (SERA): new insights to sexual organization of labour in organic advanced agricultures (Sentmenat, Catalonia, 1850)”  per Inés Marco, Roc Padró i Enric Tello.

“Agroecosistemas cafetaleros, funcionamiento ecológico del paisaje y biodiversidad en Costa Rica (1980-2014) ” per Andrea Montero, Joan Marull, Enric Tello, Claudio Cattaneo, Francesc Coll, i Manel Pons.

“The loss of agricultural complex landscape mosaics in the Barcelona province (1956-2009): Can land-use legacies explain current biodiversity location?” per Enric Tello, Joan Marull, Claudio Cattaneo, Roc Padró i Joan Pino

Trobareu tota la informació a la pàgina web del Congrés.