L’IERMB membre del Consell Assessor Extern d’un consorci d’universitats argentines

21/09/2016

Cinc universitats argentines impulsen la creació d’un Consorci Públic de Recerca en matèria de mobilitat i transport públic en l’àmbit metropolità. L’IERMB, com a expressió de suport a la iniciativa, s’ha compromès a formar part del seu Consell Assessor Extern i a desenvolupar activitats d’intercanvi de recerca i estades de formació, amb l’objectiu d’enfortir el treball en xarxa internacional.

Aquest consorci, anomenat Centro Interinstitucional en Logística del Transporte (CILOT), es proposa produir estratègies per col·laborar en la transformació i modernització de l’actual sistema de transport i logística de l’Àrea Metropolitana Sud i Oest de Buenos Aires a partir d’activitats de formació (de grau i postgrau, capacitació professional, formació empresarial), investigació , assessorament i transferència tecnològica.Hi participen les següents universitats: Universidad Nacional de Avellaneda, Universidad Nacional de Moreno, Universidad Nacional de Lanús, Universidad Provincial de Ezeiza, UTN Facultad Regional de Avellaneda y Instituto Nacional de Tecnología Industrial (INTI).

Trobareu més informació en el aquest article.