L’IERMB s’integra en el Consell Consultiu Estratègic de CENTROMET

18/02/2019

L’IERMB s’integra en el Consell Consultiu Estratègic de CENTROMET, el nou Centre d’Estudis Metropolitans de la xarxa Conacyt, amb seu a Querétaro (Mèxic). Conjuntament amb l’IERMB, s’integra també l’Institut de Planificació Urbana de la Universitat de Londres (UCL).

Els dies 18 i 19 de febrer, Ricard Gomà, director de l’IERMB, ha participat a la seu de Centromet a Querétaro en el primer seminari de treball de l’esmentat Consell Consultiu. Aquesta integració permetrà aprofundir la col·laboració entre els dos centres, facilitar la recerca col·laborativa i el treball en xarxa. Alhora, consolida l’IERMB com a un dels Instituts europeus de referència en estudis metropolitans i enforteix la presència de l’Institut en el context llatinoamericà.