El dia 19 de març, Marta Murrià, cap de l’Àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB, participarà a la Jornada “Criminologia i Policing”, organitzada per la Universitat de Barcelona i el Col·legi de Criminòlegs de Catalunya.

L’objectiu de la Jornada és generar un espai de trobada i networking entre acadèmics i professionals del sector de la seguretat per tal d’analitzar i debatre el coneixement criminològic generat entorn la policia i les seves funcions, apostant per una gestió d’aquesta institució fonamentada en l’evidència científica per a una millor consecució dels seus objectius, tal com ja s’està duent a terme a altres països en el camp d’estudi conegut com el policing.

Murrià participarà en la taula “Instruments metodològics i projectes”, que tindrà lloc a les 16h, amb la ponència “Instruments de mesura de la seguretat ciutadana en el context de l’àrea metropolitana de Barcelona”.

La Jornada tindrà lloc el dia 19 de març de 9h a 18.20h a l’Aula Magna de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, Avgda. Diagonal, 684 de Barcelona.

En el següent enllaç us podeu descarregar el programa de la Jornada.

[Descarregeu document]