Marta Murrià al Campus de Pensadors Urbans (CPU/UTC) de Barcelona per a ciutats més segures.

13/11/2017

El dia 14 de novembre la responsable del Àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB, Marta Murrià, ha participat en el Campus de Pensadors Urbans (CPU/UTC) de Barcelona per a ciutats més segures que ha tingut lloc a la Universitat de Barcelona, Facultat de Medicina, Hospital Clínic.

El Campus de Pensadors Urbans (CPU/UTC) de Barcelona per a Ciutats més Segures està emmarcat dins el projecte de la Xarxa Global per Ciutats més Segures (RGCS) de les Nacions Unides, iniciat després de l’aprovació de la Nova Agenda Urbana a l’any 2016. Aquest Campus té com a objectiu debatre sobre la prevenció de la delinqüència i la violència, des dels enfocaments institucionals, situacionals i socials.

Concretament, Murrià, ha participat a la Taula rodona “30 years since the first Victimization Survey of Barcelona. Methodology and innovations provided”, que tractarà el tema de les eines basades en les TIC per a la seguretat urbana, a partir de les lliçons apreses des de la implementació de la primera Enquesta de Victimització de Barcelona, que ja fa 30 anys que l’IERMB està portant a terme.

Trobareu tota la informació a la web del Campus.