Presentació de l’Informe GEM-Catalunya 2016

25/05/2017

El dia 31 de maig ha tingut lloc l’acte de presentació de l’Informe GEM-Catalunya 2016,  a la Fira de Barcelona Av. Reina Maria Cristina, s/n. en el marc del Biz Barcelona (Palau 5 – Sala 4).

En la presentació de l’informe hi han participat Joan Aregio, secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya; Marc Castells, vicepresident segon i president delegat de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic Local de la Diputació de Barcelona; Ricard Gomà, director de l’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona; Carlos Guallarte, director del GEM Catalunya i professor de la UAB; Enric Genescà, col·laborador del GEM Catalunya i professor de la UAB.

El projecte GEM-Catalunya és una iniciativa conjunta entre l’IERMB, la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya. Aquest projecte, desenvolupat des de fa catorze anys per l’IERMB en col·laboració amb Departament d’Economia de l’Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona, té per objectiu estimular l’anàlisi de la relació existent entre la creació d’empreses i el creixement econòmic a nivell mundial, regional i local, tot avaluant quantitativament i qualitativa, amb periodicitat anual, l’evolució internacional de la creació de noves empreses i la influència que té, en aquest terreny, el context socioeconòmic de cada país.

En aquest enllaç us podreu descarregar l’infome GEM Catalunya 2016.