El nou Màster Metròpoli en Estudis Urbans i Metropolitans de l’IERMB és la primera titulació que, en el conjunt de l’estat espanyol, posa el focus en el concepte de metròpoli, abordant la seva complexitat i les seves problemàtiques actuals. Al llarg d’aquests estudis, obtindràs una formació integral en qüestions urbanes i metropolitanes, per tal d’analitzar les grans dinàmiques que configuren les ciutats del segle XXI, des del punt de vista social, econòmic, de mobilitat o de sostenibilitat. Però quins són els seus principals avantatges?:

• El seu professorat expert. Format per professionals de reconegut prestigi, amb sòlides i rigoroses trajectòries de docència, investigació i gestió pública en l’àmbit metropolità. Entre els quals cal destacar a: Ricard Gomà, Director de l’IERMB i Coordinador; Joan Subirats, Catedràtic en Ciència Política i de l’Administració a la UAB i Investigador a l’IGOP; Maite Pérez, Cap de l’Àrea de Mobilitat de l’IERMB; Sara Berbel, Directora General de Barcelona Activa i Gerent de Política Econòmica i Desenvolupament Local de l’Ajuntament de Barcelona; Oriol Estela, Coordinador General del Pla Estratègic Metropolità de Barcelona (PEMB), entre molts altres.
  • Garantia de qualitat. El Màster Metròpoli és un projecte impulsat per l’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB), espai d’articulació entre la investigació universitària i les polítiques públiques en l’àmbit metropolità. Està integrat per les següents institucions: Àrea Metropolitana de Barcelona, Ajuntament de Barcelona, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya, Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona.
  • Ampli ventall de sortides professionals. Les oportunitats professionals d’aquest Màster responen a la dualitat del seu pla d’estudis. Els estudiants podran escollir entre dos itineraris diferents: un sobre Governança i gestió de la ciutat metropolitana i l’altre, sobre la ciutat en transformació: anàlisi de dinàmiques i reptes metropolitans. En funció d’això, els alumnes podran inserir-se laboralment a les Administracions públiques territorials: des d’ajuntaments, Àrea Metropolitana de Barcelona, Diputació o mancomunitats municipals, ocupant llocs de responsabilitat o bé, dedicar-se a l’àmbit de les Universitats i instituts públics de recerca, ocupant places de direcció, coordinació i realització de projectes d’investigació bàsica i aplicada en l’àmbit de les ciències socials i el territori.

Tria una formació, on tot són avantatges, estudiant el nou Màster Metròpoli de l’IERMB.