Ricard Gomà a un Seminari Internacional a la Fundació Pere Tarrés

13/06/2018

El director de l’IERMB, Ricard Gomà, ha participat al III Seminari Internacional “Investigació en Ciències Socials per a la millora de la societat” que s’ha celebrat a Barcelona els dies 12 i 13 de juny a l’Aula Magna Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés

Aquest seminari ha ofert un espai de reflexió entorn de l’oci, l’acció sociocultural i el seu impacte en la cohesió social, a partir dels resultats finals de la investigació I + D + i “Oci, Acció sociocultural i Cohesió Social”, desenvolupada pel Grup d’Investigació i Anàlisi Social (GIAS) de la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-Universitat Ramon Llull.

En el seminari hi han participat experts de caràcter internacional i nacional d’àmplia rellevància científica que, a partir de les seves reflexions, han ofert un espai de contrast i debat sobre les temàtiques abordades.

Concretament, Gomà, ha participat en el diàleg “Cohesió social i desenvolupament local: contribucions des de l’oci i l’acció sociocultural” que ha mantingut amb Igor Ahedo, membre de l’equip d’investigació en democràcia participativa Parte Hartuz.

En aquest enllaç us podeu descarregar el programa del seminari.