Ricard Gomà i Lara Navarro participen en un projecte que ha estat seleccionat pel Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat

07/02/2018

El director de l’IERMB, Ricard Gomà, i la investigadora Lara Navarro, participen en el projecte d’investigació “Inversió en la primerenca infància: política, polítiques i resultats (ECECWEL)” que ha estat seleccionat a la Convocatòria 2017 del Programa estatal de investigació, Desenvolupament i Innovació Orientada als Reptes de la Societat, del Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat.

El projecte, de quatre anys de durada i inici al gener del 2018, busca estudiar com interactuen igualtat i qualitat en l’expansió de polítiques de la primerenca infància a través de l’anàlisi de tres eixos principals: (1) Política (politics) (2 ) Polítiques (policies) i (3) Resultats (outcomes).

L’equip de recerca està dirigit per Marga León (IGOP / UAB) i, a part de Gomà i Navarro, està integrat per Sebastià Sarasa (UPF); Olga Salido (UCM); Lucía Martínez (Universitat Navarra); Daniel Gabaldón (Universitat de València); Zyab Ibánez, Lara Maestripieri i Alejandra Peña (IGOP / UAB); Gabriela Carvalho i Joan Miró (UAB). Com experts estrangers el projecte integra Mary Daly (University of Oxford), Christian Morabito (UNESCO), Costanzo Ranci (Politecnico de Milano) i Emmanuele Pavolini (Universitat Macerata).

En aquest enllaç us podeu descarregar l’abstract del projecte.