Sergio Porcel a la Jornada “La infància i l’adolescència a Barcelona: present i futur”

09/11/2018

El dia 19 de novembre el cap de l’Àrea de Cohesió Social i Urbana de l’IERMB, Sergio Porcel, ha participat en la Jornada “La infància i l’adolescència a Barcelona: present i futur” organitzada per l’Ajuntament de Barcelona i l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona.

Aquesta jornada ha tingut per objectius presentar l’Observatori 0-17 BCN, una nova eina de ciutat per conèixer i millorar les vides i els drets de la infància i l’adolescència, així com les noves anàlisis i coneixement general sobre pobresa, benestar, educació, salut, lleure, cultura i joc. Entre d’altres, s’hi ha presentat l’informe final del programa Parlen els nens i nenes, que recoll les principals troballes i conclusions extretes tant de l’anàlisi de respostes de l’enquesta sobre benestar subjectiu com de l’anàlisi dels 84 tallers participatius en què hi van participar 2.000 nens i nenes; així com la nova edició de l’Informe d’Oportunitats Educatives de la infància i l’adolescència a Barcelona.

Sergio Porcel participat a la taula “Pobreses i benestars” on hi ha presentat la ponència “Què sabem sobre la pobresa i les desigualtats socials en la infància i l’adolescència de Barcelona? Tendències, abast, causes i retrat”, juntament amb Laia Pineda, cap de programes de l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona.

L’acte ha tingut lloc el dia 19 de novembre a l’Espai Jove La Fontana, c/ Gran de Gràcia, 190-192 de Barcelona.