Vittorio Galletto a la High-Level Conference de la Xarxa europea TR@NSENER

06/06/2017

El dia 8 de juny el cap de l’àrea d’economia regional i urbana de l’IERMB, Vittorio Galletto ha presentat una ponènciaa dins de la High-Level Conference de la Xarxa europea TR@NSENER que ha tingut lloc a la Universitat de Barcelona, Facultat d’Economia i Empresa.

Aquesta Conferència duu per nom “Effective Policies for Urban Energy Transition”, i ha estat organitzada per l’Institut d’Economia de Barcelona i la Fundación para la Sostenibilidad Energética y Ambiental. Galleto, juntament amb el professor d’Economia de la UAB, Joan Trullén, hi ha presentat la ponència “Local development new strategies: the experience of Barcelona”.

L’objectiu d’aquesta Conferència d’Alt Nivell és avançar en la definició de polítiques eficaces per afrontar els reptes tecnològics i econòmics de la transició energètica. L’esdeveniment comptarà amb la presència de representants del sector privat i l’administració pública per analitzar el paper dels agents públics en l’orientació d’aquesta transició cap al desenvolupament sostenible urbà i en els projectes específics de ciutats intel·ligents a la regió d’Europa sud-occidental (SUDOE).

En aquest enllaç trobareu tota la informació.