Vittorio Galletto imparteix un seminari a la Universitat Rovira i Virgili

21/03/2017

El dia 21 de març el cap de l’àrea d’economia regional i urbana de l’IERMB, Vittorio Galletto ha impartit un seminari al Departament d’Economia de la Universitat Rovira i Virgili, campus Bellissens de Reus.

Galleto hi ha presentat la ponència “Pathways of innovation: The I-district effect revisited” en què es demostra l’existència de l’efecte I-districte fins i tot quan cada patent és ponderada pel seu valor potencial esperat, tot rebutjant que el districte industrial s’especialitzi només en les patents de baixa qualitat.

Aquesta ponència correspon a un capítol del llibre”Clusters as innovation ecosystems: cluster advantage on firm performance” editat per Fiorenza Belussi i José Luis Hervás-Oliver i publicat per Springer que veurà la llum properament.