Capítol de Ricard Gomà en el llibre “The Oxford Handbook of Spanish Politics”

18/02/2020

L’editorial Oxford University Press acaba de publicar el llibre “The Oxford Handbook of Spanish Politics” editat per Diego Muro i Ignacio Lago en què un capítol està redactat pel director de l’IERMB Ricard Gomà, juntament amb Joan Subirats.

Aquest manual està enfocat a presentar la política espanyola a una audiència internacional d’estudiosos i professionals. S’estructura en sis seccions que abasten la història política d’Espanya, els canvis institucionals, les eleccions, la societat civil, la presa de polítiques i els afers exteriors.

Concretament, Gomà i Subirats, ha redactat capítol 30, (Part V) “Public policy and policy-making”.

A la pàgina web de l’editorial Oxford University Press trobareu tota la informació sobre la publicació.