Carles Donat a les Jornades “Territorios segregados y (des)Gobernanza urbana” a Madrid

03/10/2019

Els dies 9 i 10 d’octubre el director tècnic de l’OHB-IERMB, Carles Donat, ha participat en les Jornades “Territorios segregados y (des)Gobernanza urbana” que han tingut lloc a Madrid, organitzades pel Departamento de Urbanística y Ordenación del Territorio de la Universitat Politècnica de Madrid y el Centro Interdipartimentale di Ricerca Laboratorio di Urbanistica e Pianificazione Territoriale “Raffaele d’Ambrosio” (L.U.P.T.) de la Università degli Studi di Napoli “Federico II”.

Les Jornades han tingut lloc els dies 9 y 10 de octubre 2019 a la seu del Departamento de Urbanística y Ordenación del Territorio (DUyOT), Escuela Técnica Superior de Arquitectura – Universidad Politécnica de Madrid, amb l’objectiu de reflexionar i posar en comú diversos treballs d’investigació realitzats pels components de tres grups de recerca que treballen en línies complementàries des de tres territoris: Barcelona, Madrid i Nàpols, com a punt d’inici per a establir una línia de col·laboració conjunta sobre els reptes a què s’enfronten les àrees urbanes i els territoris al voltant de la seva governança i gestió en contextos cada vegada més complexos afectats per dinàmiques de segregació socioespacial i vulnerabilitat creixents.

Concretament, Donat , hi ha presentat la ponència “Segregación y políticas redistributivas. El problema del impacto de las desigualdades sobre los recursos municipales”, que resumeix alguns aspectes del projecte de recerca competitiva “Efecto Barrio”, recollit al Programa de recerca de l’IERMB.

En el següent enllaç us podeu descarregar el programa de les Jornades.

[Descarregeu document]