Coneixes les sortides professionals del Màster Metròpoli en Estudis Urbans i Metropolitans de l’IERMB?

14/06/2017

El nou Màster Metròpoli en Estudis Urbans i Metropolitans de l’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB) aborda des d’un punt de vista interdisciplinària la realitat metropolitana com a focus transversal de coneixement. La seva proposta s’orienta a oferir una formació de postgrau amb capacitat d’englobar perspectives acadèmiques diverses i dotar-les d’un nou sentit en clau metropolitana. Però, quines són les principals sortides professionals d’aquest Màster?:

• En primer lloc, cal destacar que podràs treballar a les Administracions públiques territorials: des d’ajuntaments, Àrea Metropolitana de Barcelona, Diputació o mancomunitats municipals, ocupant llocs de responsabilitat tècnica i directiva en el conjunt de les àrees d’intervenció.
  • També podràs inserir-te en Universitats i instituts públics de recerca, en places de direcció, coordinació i realització de projectes d’investigació bàsica i aplicada en l’àmbit de les ciències socials i el territori.
  • Un tercer àmbit d’ocupabilitat seria el relacionat amb les Entitats del tercer sector i empreses vinculades tant a l’anàlisi com a l’assessoria i a la realització de projectes d’intervenció social, econòmica, urbana i ambiental en el territori.

Finalment, cal assenyalar que el Màster Metròpoli de l’IERMB té un caràcter clarament professionalitzador. En aquest sentit, cal destacar que un cop finalitzats aquests estudis, els alumnes seran capaços de crear les seves pròpies sortides professionals, relacionades amb l’àmbit metropolità. Com per exemple, treballant com a futurs professors, encarregats d’explicar a les noves generacions l’essència d’aquesta metròpoli en transformació i plena de valors.

Tria el teu propi camí professional, estudiant el Màster Metròpoli de l’IERMB.