Joan Marull i Helena Cruz a la segona sessió de treball de l’Agenda Urbana de Catalunya: Model de Ciutat

06/06/2019

El dia 12 de juny, els investigadors de l’IERMB, Joan Marull i Helena Cruz, han participat en la segona sessió de treball de l’Agenda Urbana de Catalunya: Model de Ciutat que ha tingut lloc a Manresa.

L’Agenda Urbana de Catalunya és una crida a les institucions, administracions i agents privats implicats per a centrar el focus de l’acció política en el desenvolupament urbà, entès com el camp on es guanyarà o perdrà la batalla per al desenvolupament sostenible. Els tres compromisos de transformació en pro de desenvolupament urbà sostenible descrits a la Declaració de Quito: 1) Inclusió social i eradicació de la pobresa, 2) Prosperitat urbana sostenible i inclusiva, i oportunitats per tothom, i 3) Desenvolupament urbà resilient i ambientalment sostenible són els que s’adopten per a l’elaboració de les propostes de la nova Agenda Urbana de Catalunya.

Concretament, Joan Marull ha participat en el pànel  “Ecosistemes Urbans i Biodiversitat”; i  Helena Cruz,  en el pànel “Inclusió social”. Aquesta segona sessió del procés participatiu de l’Agenda Urbana de Catalunya tindrà lloc a la Fundació Universitària del Bages (FUB), Avinguda Universitària, 4-6 de Manresa.

En el següent enllaç us podeu descarregar el programa de la jornada.

[Descarregeu document]