Impacte del confinament per Covid19 en el mercat de lloguer de Catalunya

22/05/2020

OHB integrat a l’IERMB, pública la primera Càpsula amb el primer anàlisi sobre l’impacte del Covid19 al mercat de lloguer.

L’Observatori Metropolità de l’Habitatge de Barcelona (O-HB), integrat en l’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB), ha publicat la primera càpsula Covid-19, l’anàlisi ‘Impacte del confinament en el mercat de lloguer de Catalunya a partir de les dades de fiances dipositades per l’INCASÒL’. Aquest document és un anàlisis en profunditat de les dades sobre fiances de lloguer dipositades a l’Institut Català del Sòl (INCASÒL) al llarg dels mesos de març i abril de 2020, en plena afectació del Covid19 en el nostre dia a dia.

Aquestes dades mostren l’intens alentiment d’operacions que s’ha produït en el mercat de lloguer a Catalunya, respecte al mateix període del 2019. Així com també una introducció a la variació dels preus de lloguer.

Podeu accedir a l’informe a partir d’aquest enllaç.