Joan Trullén i Vittorio Galletto a un seminari internacional

11/11/2015

El Srs. Joan Trullén i Vittorio Galletto fornaran part de la taula rodona “Estratègies d’innovació per a la competitivitat territorial”, juntament amb els Srs. Markku Markkula, president del Comitè de les Regions de la Unió Europea; i James Wilson, Investigador d’Orkestra-Instituto Vasco de Competitividad. La taula serà moderada per la Sra. Teresa Navarro, secretària tècnica de FemCAT.

També participaran en el Seminari els Srs. Enric Fossas, president de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP); Jordi Portabella, director de l’àrea de Recerca i Coneixement de la Fundació Bancària “la Caixa”; Suomitra Dutta, professor de la Cornell University; Ramon Adell, vicepresident de Foment del Treball Nacional, Josep González, president de PIMEC; i Claudi Alsina, secretari general del Consell Interuniversitari de Catalunya.

El seminari tindrà lloc al Palau Macaya, de l’Obra Social de “la Caixa”, Passeig de Sant Joan 108 de Barcelona, de 9 a 13.30h.

Trobareu tota la informació al web de l’ACUP: