Jornada “Espai Metròpoli”: taula rodona “Governar la metròpoli”

04/02/2019

El dia 6 de de febrer s’ha celebrat la taula rodona d’“Espai Metròpoli” “Governar la metròpoli”  amb motiu de la presentació de les publicacions “Quines polítiques per a quina metròpoli?” i “Governança metropolitana” (Revista Papers, 61).

A l’acte hi han intervingut Salvador Milà, director de Presidència de l’AMB; Oriol Estela, coordinador general del PEMB; Marc Martí, cap de l’àrea de Governança de l’IERMB; Mariona Tomàs, professora de Ciència Política, Universitat de Barcelona; Joan Romero, catedràtic de Geografia, Universitat de València (que impartirà la conferència “Sobre la governança metropolitana. Diagnosis i agendes encertades en contextos polítics i institucionals inadequats”); i Ada Colau, alcaldessa de Barcelona i presidenta de l’AMB que l’ha clos.

En aquest enllaç us podreu descarregar Papers 61.