Laia Pineda i Emma Cortès al Seminari sobre Pobresa Infantil a les Ciutats Occidentals a Leeds

27/11/2019

Els dies 21 i 22 de novembre la directora de l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona (IERMB), Laia Pineda, junt amb la responsable del desplegament del Pla del Joc Emma Cortés, han assistit al seminari Child Poverty in Western Cities, que ha tingut lloc a Leeds, organitzat per la Fundació Child in the City.

El seminari s’ha centrat tant en ampliar els coneixements sobre pobresa infantil com en construir solucions en forma de bones pràctiques i polítiques innovadores per fer-hi front. Pel que fa a l’Institut Infància i Adolescència, Laia Pineda hi ha presentat el Pla de Joc a l’espai públic de Barcelona.

Trobareu tota la informació a la pàgina web de l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona.