L’IERMB a la conferència biennal de la Societat Europea per la Història Ambiental a Zagreb

23/06/2017

Els investigadors de l’IERMB, Joan Marull i Claudio Cattaneo, han assistit a la conferència biennal de la Societat Europea per la Història Ambiental que s’ha celebrat a Zagreb del 28 de juny al 2 de juliol.

La Conferència porta per títol “Natures in between. Environments in areas of contact among states, economic systems, cultures and religions” i el seu objectiu és discutir el tema de la multiplicitat d’usos dels espais i, des de la perspectiva històrica, oferir solucions als conflictes potencials que aquesta multiplicitat pot ocasionar.

Les ponències que hi han presentat els investigadors de l’IERMB són les següents:

The Energy—Landscape Integrated Analysis (ELIA) in agroecosystems: Criteria, methods and empirical results at different spatial and temporal scales (Barcelona Metropolitan Region, 1850s-2010s)”, per Joan Marull, conjuntament amb Carme Font (UAB)

“Comparative Energy—Landscape Integrated Analysis (ELIA) in past and present agroecosystems of Europe and America, obtained by the Sustainable Farm Systems research project (from the 1830s to the 2010s)” Per Joan Marull i Claudio Cattaneo, conjuntament amb Fridolin Krausmann i Simone Gingrich (Alpen-Adria Klagenfurt University), Manuel González de Molina i Gloria Guzmán (Universidad Pablo de Olavide), Geoff Cunfer i Andrew Watson (University of Saskatchewan), i Josh MacFadyen (Arizona State University).

Trobareu tota la informació a la pàgina web de la Conferència.