L’IERMB al XI Congreso Asociación de Demografía Histórica de Cadis

16/06/2016

Els investigadors de l’Àrea de Cohesió social i urbana de l’IERMB, Segio Porcel, Lara Navarro i Fernando Antón assistiran al XI Congreso Asociación de Demografía Histórica que se celebrarà a Cadis del 21 al 24 de juny.

El congrés està organitzat per l’Associació de demografia històrica d’Espanya i Portugal, juntament amb el Grup d’Estudis d’Història Actual de la Universitat de Cadis, i tindrà lloc a Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat de Cadis.

Les ponències que presenten els investigadors de l’IERMB són les següents:

“La importancia de la familia extensa en la movilidad residencial de la metrópoli de Barcelona en las últimas tres décadas”per Lara Navarro-Varas i Sergio Porcel. Dia 21 de juny a les 16:45.

“Father involvement in the care of children in Spain: Short-term shifts or structural changes?” per Lluís Flaquer (UAB), Lara Navarro-Varas i Fernando Antón-Alonso. Dia 23 de juny a le 9:00.

“Desigualdad social y segregación residencial socio-económica en el área metropolitana de Barcelona entre el olimpismo y la gran crisis financiera” per Sergio Porcel i Lara Navarro-Varas. Dia 23 de juny a les 14:15.

Trobareu tota la informació del congrés a la seva pàgina web:

XI Congreso de la Asociación de Demografía Histórica