Marc Martí-Costa al seminari “Metropolitan Governance Institutions in Mega Cities” a Ciutat de Mèxic

29/04/2019

Els dies 25 i 26 d’abril, el cap de Àrea de Governança i Innovació Pública de l’IERMB, Marc Martí-Costa, ha participat al seminari “Metropolitan Governance Institutions in Mega Cities” a Ciutat de Mèxic, organitzat per la Universitat Nacional Autònoma de Mèxic (UNAM) i la Universitat de Manchester.

L’objectiu principal del seminari ha estat reflexionar sobre els sistemes de suport a la decisió basats en mètodes quantitatius, dades i intel·ligència artificial en el context de les institucions de governança metropolitana. Un segon objectiu ha estat consolidar una xarxa d’investigadors europeus i llatinoamericans per tal de preparar un projecte de recerca sobre els mateixos temes a partir dels casos de Barcelona, Manchester, Ciutat de Mèxic i Brasília.

Martí-Costa hi ha presentat la ponència: “El rol del conocimiento experto en el apoyo a la eleboración de políticas metropolitanas: la experiencia del IERMB”.