Marc Martí va participar en l’últim webinar de “Servicios digitales y gobernanza metropolitana”

25/11/2020

El passat dia 2 de desembre de 2020 a les 15h, Marc Martí, el cap de l’àrea de Governança i innovació pública de l’IERMB, va participar a l’últim de la sèrie de webinars “Servicios digitales y gobernanza metropolitana” organitzats per IBEI amb la col·laboració del Centre d’Études Européennes de Sciences Po. Aquest últim webinar tenir com a títol “Gobernanza regulatoria y políticas públicas en el ámbito metropolitano” on Ernest Maragall va donar la benvinguda. La taula va estar moderada per Joan Ramon Borrell (Universitat de Barcelona) i els participants, a part de Marc Martí, també hi haurà Jacint Jordana (Director de IBEI i Catedrático de Ciencia Política a la Universitat Pompeu Fabra), Charlotte Halpern (Associate Research Professor al Centre d’études européennes et de politique comparée i a l’Escuela urbana de Sciences Po, Paris) i Ana Díaz (Profesora Investigadora de la División de Administración Pública, CIDE, México).

Podeu trobar més informació sobre el webinar a la pàgina web de l’IBEI.