Marta Murrià a la Jornada “Criminologia i Policing” a la Universitat de Barcelona

18/03/2019

El dia 19 de març, Marta Murrià, cap de l’Àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB, ha participat a la Jornada “Criminologia i Policing”, organitzada per la Universitat de Barcelona i el Col·legi de Criminòlegs de Catalunya.

L’objectiu de la Jornada ha estat generar un espai de trobada i networking entre acadèmics i professionals del sector de la seguretat per tal d’analitzar i debatre el coneixement criminològic generat entorn la policia i les seves funcions, apostant per una gestió d’aquesta institució fonamentada en l’evidència científica per a una millor consecució dels seus objectius, tal com ja s’està duent a terme a altres països en el camp d’estudi conegut com el policing.

Murrià ha participat en la taula “Instruments metodològics i projectes”, que ha tingut lloc a les 16h, amb la ponència “Instruments de mesura de la seguretat ciutadana en el context de l’àrea metropolitana de Barcelona”.

En el següent enllaç us podeu descarregar el programa de la Jornada.

[Descarregeu document]