Publicada la monografia “Geopolítica y Comercio en tiempos de cambio. Una mirada desde Barcelona”

23/12/2020

Publicada una contribució de Joan Trullén (Universitat Autònoma de Barcelona) i Vittorio Galletto (cap de l’àrea d’economia regional i urbana de l’IERMB) a la monografia “Geopolítica y Comercio en tiempos de cambio. Una mirada desde Barcelona” publicada pel CIDOB (Barcelona Centre for International Affairs) i editada pels professors Patricia García-Durán Huet (Universitat de Barcelona) y Eloi Serrano Robles (Universitat Pompeu Fabra). El seu origen és el seminari amb el mateix títol organitzat pel CIDOB amb recolzament de l’AMB que va tenir lloc el passat 9 de novembre.

El capítol es titula “Geopolítica y comercio exterior: una mirada económico-territorial sobre la metrópolis de Barcelona. Una mutación fundamental” i en ell s’analitza l’encaix de Barcelona en la geopolítica i el comerç internacional.

Podeu accedir a l’article a través de la web del CIDOB.