Publicat l’Informe “Covid-19 i infància a Barcelona: impactes en els drets de la infància i l’adolescència i respostes municipals” (IIAB)

14/12/2020

L’Ajuntament de Barcelona ha presentat el passat desembre de 2020 en la seva Comissió de Drets Socials l’informe elaborat per l’Institut Infància i Adolescència sobre els impactes de la covid-19 en les vides i els drets dels infants i adolescents. L’informe es basa en el seguiment iniciat l’abril de 2020 de les recerques socials d’urgència (28 recerques identificades) que analitzen l’impacte de la covid-19, les mesures per fer-hi front i la crisi social que se’n deriva en la infància i l’adolescència.

Podeu trobar més informació sobre la jornada a la web de l’Institut d’Infància i Adolescència.

Us podeu descarregar l’informe des de l’apartat d’estudis de la nostra web.