Publicat un informe de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació en què hi ha participat l’IERMB

10/05/2019

S’ha publicat a la web un informe de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació en què hi ha participat el cap de l’Àrea d’Economia Regional i Urbana de l’IERMB, Vittorio Galletto.

L’Informe es titula “Caracterització de les patents de les universitats catalanes i els centres CERCA”, és primer del seu tipus a nivell català i ha processat 12 milions de patents procedents de totes les oficines oficials de registre del món. L’estudi de l’FCRi, fet per Compàs —la seva nova plataforma de coneixement per als professionals de l’R+D—, ha comptat amb la col·laboració de l’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans (IERMB), per a caracteritzar la innovació tecnològica enregistrada a les patents de les universitats catalans i centres CERCA.

Trobareu més informació a pàgina web de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.