Ricard Gomà a una conferencia internacional a Barcelona

19/05/2017

Els dies 29 i 30 de maig el director de l’IERMB, Ricard Gomà, ha participat en la conferència internacional “Building inclusive cities: agenda for Barcelona and Chicago” que ha tingut lloc a l’Aula Magna de la Facultat d’economia i empresa de la Universitat de Barcelona, Av. Diagonal, 690 de Barcelona.

Concretament, Gomà, el dia 29 de maig  hi ha moderat el panell “Governança, inclusió social i barris sostenibles” en què es tracta el desenvolupament de barris sostenibles i qüestions relacionades amb la inclusió social a Barcelona i Chicago, discutint assumptes com la governança multi-nivell involucrant relacions entre actors de l’administració i d’altres sectors com la societat civil organitzada.

La conferència ha estat organitzada per la Àrea Metropolitana de Barcelona i la Universitat de Barcelona, amb el suport dels grups de recerca Territori, població i ciutadania; i Creativitat, innovació i transformació urbana.

Trobareu tota la informació a la pàgina web de la conferència.