Ricard Gomà, nou Director de l’IERMB

15/12/2015

Reunit el dia 11 de desembre de 2015 en sessió ordinària, el Consell de Govern ha nomenat el nou director, a proposta conjunta de la presidenta de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, Sra. Ada Colau, i del rector de la Universitat Autònoma de Barcelona, Sr. Ferran Sancho.

Ricard Gomà, Doctor en Ciència Política i de l’Administració, és actualment professor titular al Departament de Ciència Política i Dret Públic de la UAB. Al llarg de la seva trajectòria acadèmica ha treballat com a professor visitant i convidat en diverses universitats europees i llatinoamericanes.

Els seus camps de recerca són l’anàlisi de polítiques públiques (polítiques socials i urbanes), govern local, innovació democràtica i moviments socials. És autor de nombroses publicacions i ha participat en múltiples projectes d’investigació sobre aquestes matèries.

Regidor de l’Ajuntament de Barcelona de 2003 a 2015, tot assumint la regidoria de Benestar Social (2003-2007), i la tinència d’alcaldia d’Acció Social i Ciutadania (2007- 2011). Ha estat president de la Comissió d’Inclusió Social i membre del Consell Executiu de CGLU (l’organització mundial de municipis) (2007-2011).

Més informació en el següent enllaç: