Seminari del Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

03/05/2019

El dia 6 de maig ha tingut lloc una nova edició del Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” (curs 2018-19) a la seu de l’IERMB.

Els Seminaris del LET, vinculats al mòdul “El Sistema Metropolità: Ecologia i Territori” del Màster Metròpoli, consisteixen en una presentació de 30 minuts per part d’un ponent expert en el tema, i tot seguit d’una discussió de 30 minuts més. L’idioma de la presentació és preferiblement (però no només) l’anglès. Els seminaris es poden seguir presencialment o per Skype, tot confirmant l’assistència al següent correu electrònic: letbcn@uab.cat.

En aquesta ocasió hem tingut la possibilitat de debatre amb Victor Matasov i Marina Kozyreva, investigadors de la Facultat de Geografia de la Universitat Estatal de Moscou especialitzats en l’estudi de les transformacions en els paisatges culturals a llarg termini. El títol del seminari ha estat “Long-term reconstructions of human-environment interaction in the forest zone of the European Russia: results and prospects”. L’objectiu ha estat presentar els resultats de les investigacions que s’han dut a terme en la regió sobre la transformació del paisatge durant l’Holocè amb estudis que cobreixen tant des d’anàlisis paleoecològiques com de reconstrucció espacial de les cobertes del sòl.

Trobareu tota la informació sobre el Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona en aquest enllaç.