Seminari del Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

05/02/2019

El dia 11 de febrer ha tingut lloc una nova edició del Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” (curs 2018-19) a la seu de l’IERMB.

Els Seminaris del LET, vinculats al mòdul “El Sistema Metropolità: Ecologia i Territori” del Màster Metròpoli, consisteixen en una presentació de 30 minuts per part d’un ponent expert en el tema, i tot seguit d’una discussió de 30 minuts més. L’idioma de la presentació serà preferiblement (però no només) l’anglès. Els seminaris es podran seguir presencialment o per Skype, tot confirmant l’assistència al següent correu electrònic: letbcn@uab.cat.

El seminari del dia 11 de febrer ha estat a càrrec doctora Andrea Montero, professora de l’Escola d’Història i del Programa de Postgrau en Història de la Universidad de Costa Rica, amb la ponència:

Coffee agroecosystems, ecological functioning of the landscape and biodiversity: Costa Rica (1980-2014)

Trobareu tota la informació sobre el Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona en aquest enllaç.