Sergio Porcel al XII Congreso de la Asociación de Demografía Histórica de Porto

05/09/2019

El cap de l’Àrea Cohesió Social i Urbana l’IERMB, Sergio Porcel, ha participat en el XII Congreso de la Asociación de Demografía Histórica que ha tingut lloc a Porto, del 4 al 7 de setembre organitzat per l’ADEH (Asociación de Demografía Histórica), el CITCEM (Centro de Investigação Transdisciplinar «Cultura, Espaço e Memória»), la Universitat de Porto, el CED (Centre d’Estudis Demogràfics) i l’APD (Associação Portuguesa de Demografia). El Congrés s’ha realitzat a la seu de la facultat de Lletres de la Universitat de Porto.

Concretament, Porcel, el dia 7 de setembre hi ha presentat la ponència “La suburbanización de la pobreza como efecto metropolitano de la gentrificación: el caso de Barcelona” realitzada conjuntament amb Lara Navarro, Fernando Antón i Irene Cruz.

Trobareu tota la informació a la pàgina web del congrés.